یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری هفته نامه سیبه » اجتماعی » شهردار بهارستان: ۱۶ پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در شهر بهارستان افتتاح می شود

شهردار بهارستان: ۱۶ پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در شهر بهارستان افتتاح می شود

0
156
کد خبر: 166

به گزارش پایگاه خبری سیبه نیوز،محمد شبانی شهردار بهارستان درنشست خبری با اصحاب رسانه گفت: ۱۶ پروژه عمرانی در حوزه حمل و نقل و خدمات شهری همزمان با گرامیداشت دهه فجر  با اعتبار ۹۳۰ میلیارد ریال در شهر بهارستان افتتاح و به بهره برداری می رسد.  وی بیان کرد: همچنین ۱۷ پروژه دیگر نیز تا پایان سال جاری افتتاح و در اختیار شهروندان عزیز قرار می گیرد .

شهردار بهارستان افزود: ۷۳ میلیارد تومان توسط شهرداری و ۲۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و سرمایه گذار خصوصی برای اجرای طرح های عمرانی در بهارستان هزینه شده است.

این مقام مسئول   گفت: یکی از ایرادات وارد شده به بیمارستان بهارستان مشکل هندسی بود که درصدد رفع آن هستیم و زمین بیمارستان حدود ۵ هکتار و ۲۵۴ تخت خوابی است که فردا  به مناسبت دهه مبارک فجر و با خحضور استاندار اصفهان خاک برداری می شود.

شبانی همچنین در ارتباط با آرامستان بهارستان توضیح داد: با پیگیری های صورت گرفته، مقدمات ایجاد آرامستان در زمین ۷   هکتاری از مجموع یک قطعه ۱۰ هکتاری. در قسمت پشت کوه های لاشتر برای آرامستان شهر بهارستان درنظر گرفته شده است.

شهردار بهارستان با بیا اینکه تعداد فوتی‌های شهر بهارستان ماهانه ۲۵ تا نفر است، افزود: با ایجاد این آرامستان حداقل تا ۴۰ یا ۵۰ سال آینده نیازشهر بهارستان برطرف می شود.

این مقام مسئول بیان کرد: یکی از ایرادات شهر بهارستان وجود پرترددترین اتوبان خلیج فارس است که در حاشیه این شهر است و امیدواریم تا پایان سال جاری با کمک استانداری اصفهان اقدامات لازم برای عریض‌سازی باندهای آن انجام شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از قهرمانان رشته‌های ورزشی استان، اهل و ساکن بهارستان هستند ولی بدلیل نبود امکانات از حوزه شهر اصفهان در مسابقات شرکت می‌کنند، ادامه داد: در مسابقات ورزشی شهرداری‌ها، شهرداری بهارستان سال گذشته آقایان در دو صحرانوردی قهرمان و بانوان نایب قهرمان شدند که افتخاری برای شهر است.

شهردار بهارستان با اشاره به برگزاری اولین جشنواره ملی فرهنگی هنری «شهر فرهنگ» گفت: یکی از اتفاقات خوب شهر بهارستان جشنواره  شهر فرهنگ بود که در محورهای علمی پژوهشی، فرهنگی هنری و ادبی طراحی و اجرا شد.

شبانی با بیان اینکه مترو یکی از پروژه های بزرگ شهر بهارستان است، بیان کرد: تکمیل متروی بهارستان در اختیار شرکت عمران است که باید این پروژه بصورت ملی دیده شود و در سفر آینده رییس جمهور برای انجام آن بودجه لازم اختصاص داده شود.

وی با بیان اینکه بودجه سال آینده شهرداری بهارستان ۵۳ درصد جاری و ۴۷ درصد عمرانی است، گفت: بودجه شهرداری بهارستان برای سال آینده پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است.

شهردار بهارستان بیان کرد: بودجه سال جاری ۳۶۰ میلیارد تومان است که ۷۳ میلیارد تومان نیز بودجه سازمان حمل و نقل است و تا پاپایان سال بودجه محقق می شود و امیدوارم بتوانیم در سال جدید اتفاقات بهتری را برای شهر و شهروندان بهارستان رقم بزنیم.

دسته بندی: اجتماعی / اخبار ویژه

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید