چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری هفته نامه سیبه » اخبار » مروری بر پیشرفت پروژه های عمرانی در شهرداری اصفهان شهر در دست ساخت و ساز!

مروری بر پیشرفت پروژه های عمرانی در شهرداری اصفهان شهر در دست ساخت و ساز!

0
770
کد خبر: 70

پروژه‌های عمرانی یکی از حوزه‌های شاخص عملکرد شهرداری‌ها است و از مصادیق بارز پویایی شهرها به شمار می‌رود.

 در گفتگو با معاون فني و عمراني شهرداري اصفهان و مدیرعامل سازمان عمران شهرداري به تشریح برخی از این پروژه‌ها پرداخته‌ایم.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، معاون فني و عمراني شهرداري اصفهان «احداث اتصال بزرگراه معلم به فرزانگان» را یکی از پروژه‌های شاخص سازمان عمران می‌داند و می‌گوید: این پروژه در مناطق 7 و 12 در حال اجراست و بالغ بر 103 میلیارد ریال برای آن هزینه شده است. «احداث پارکینگ خیابان توحید» واقع در منطقه 5 نیز پروژه دیگری است که با بودجه ای حدود 597 میلیارد و 281 میلیون ریال در حال انجام است.»

ایرج مظفر درباره «احداث کیلومتر 4 الی 7 حلقه حفاظتی» در منطقه 15 نیز می‌افزاید: برای این پروژه تاکنون بالغ بر 1021 میلیارد و 187 میلیون ریال هزینه شده است. چنانکه «احداث کیلومتر 2.5 الی 4 حلقه حفاظتی» دیگر پروژه شاخصی است که در منطقه 15 در دست اجرا قرار دارد و 560 میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.»

مدیرعامل سازمان عمران شهرداري اصفهان نیز از سایر پروژه های در دست اجرای این سازمان خبر داده و می‌گوید: احداث خیابان شهیدان امینی واقع در منطقه 12 با اعتبار 8 میلیارد ریال، احداث کندرو جنوبی خیابان روشن دشت واقع در منطقه 4 با اعتبار 78 میلیارد و 246 میلیون ریال، احداث بازیکده حصه شمالی واقع در منطقه 14 و احداث خیابان صنعتگران واقع در منطقه 12 با اعتبار 49 میلیارد و 40 میلیون ریال از جمله پروژه های جاری سازمان عمران است.

مجید طرفه تابان، از احداث فاز دوم خیابان مادی قمیش و خیابان بهشت از کیلومتر 1600 تا انتها، به عنوان دو پروژه در منطقه 9 یاد کرده و می افزاید: فاز دوم خیابان مادی قمیش با اعتبار 17 میلیارد و 883 میلیون ریال و خیابان بهشت از کیلومتر 1600 تا انتها با اعتبار 79 میلیارد و 665 میلیون ریال در دست اجرا قرار دارند.

او درباره پروژه های درحال اجرای منطقه 7 نیز توضیح می دهد: پروژه های احداث باند شمالی چشمه خونین با اعتبار 22 میلیارد و 731 میلیون تومان، احداث خیابان نسیم و خیابان 14 متری با اعتبار 52 میلیارد و 869 میلیون ریال و احداث خیابان احمدی در این منطقه در دست اجرا قرار دارد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداري اصفهان درباره سایر پروژه های این سازمان هم می گوید: احداث خیابان شهید خدامی در منطقه 12 با اعتبار 22 میلیارد و 500 میلیون ریال و دو پروژه زیر سازی و اجرای بی آرتی خیابان ارغوانیه و مادی راران با اعتبار 8 میلیارد و 220 میلیون ریال و پل های بتنی روی کانال مقداد با اعتبار 13 میلیارد و 400 میلیون ریال در منطقه 15 از جمله این پروژه هاست.

دسته بندی: اخبار / اقتصادی

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید