سه شنبه، 28 فروردین 1403
پایگاه خبری هفته نامه سیبه » اجتماعی » حوادث رخ داده در استان اصفهان(ارسالی از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی)

حوادث رخ داده در استان اصفهان(ارسالی از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی)

0
1621
کد خبر: 28



هدایت عملیاتی برای کشف 405 کیلو حشیش 

گروه استان ها_اصفهان_ جانشین انتظامی استان از کشف 405 کیلو حشیش در عملیات مشترک پلیس "اصفهان" و "کرمان" و دستگیری 4 سوداگر مرگ خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر" اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با انجام اقداماتی اطلاعاتی از فعالیت سوداگران مرگ در شهرستان "جیرفت" استان کرمان مطلع و بلافاصله موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر آن استان اطلاع دادند.

وی افزود: یک گروه از ماموران مجرب پلیس مبارزه با مواد مخدر "کرمان" نیز با هدایت عملیاتی پلیس "اصفهان" وارد عمل شدند و در بازرسی از منزل یکی از سوداگران مرگ 405 کیلو حشیش کشف کردند.

جانشین انتظامی استان اصفهان ادامه داد: در این عملیات 2 سواری پژو 405 و یک زانتیا کشف و 4 سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

سرهنگ هاشمی فر اظهار داشت: نیروی انتظامی در اقصی نقاط کشور با انجام اقداماتی تخصصی و به کارگیری تمام توان در مقابل سوداگران مرگ ایستاده و در این راه هرساله شهدای زیادی را نیز تقدیم کرده که امید است هموطنان عزیز نیز با پلیس تعامل داشته باشند و هرگونه موضوع و اخبار مشکوک را از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.#

کاهش 19 درصدي تعداد جانباختگان در سوانح رانندگي در طرح نوروزي 1400 

گروه استان ها_اصفهان_ رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان از کاهش 19 درصدی آمار تصادفات فوتي در نوروز 1400 خبر داد. 

به گزارش خبرگزاري پليس، سرهنگ "محمدرضا محمدي" بيان داشت: آمار متوفيان تصادفات فوتي در نوروز امسال نسبت به سال گذشته کاهش 19 درصدي در حوزه هاي درون شهري استان داشته است.

رئيس پليس راهور استان اصفهان گفت: متاسفانه در زمينه تعداد مجروحين تصادفات جرحي شاهد افزايش 56 درصدي مجروحين در سطح استان نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته بوده ايم.

توقیف 2 موتور خودروی هیوندا در اصفهان 

گروه استان ها_اصفهان_ رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف 2 موتورکامل خودروی هیوندا و یک گیربکس خودرو که به صورت غیر قانونی و قاچاق وارد شده بودند به ارزش 3 میلیارد ریال خبر داد. 

سرهنگ "کامران ریاحی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی اصفهان در اجرای طرح نوروزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز از یک انبار تخلیه بار در خیابان کاوه بازرسی کردند.

وی افزود: در بازرسی از محل 2 دستگاه موتور کامل خودروی هیوندا خارجی و یک دستگاه گیربکس خارجی کشف شد که مالک مدارک گمرکی و قانونی مربوطه را ارائه نداد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی اصفهان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه ادامه داد: ارزش اموال کشف شده توسط کارشناسان مربوطه 3 میلیارد ریال اعلام شده است.

سرهنگ کامران ریاحی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا وبر هم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می کند و هرگز اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

کشف70 کیلو ترياک درنايين 

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامي شهرستان نايين از کشف بيش از 70 کيلوترياک و توقيف 2 دستگاه سواري خبر داد. 

سرگرد "هادي کيان مهر" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس ، بيان داشت: ماموران انتظامي مستقر در ایستگاه بازرسی شهید "شرافت" به 2 سواری پیکان و پراید مشکوک و آنها را متوقف کردند.

وی افزود:در بازرسي از این خودروها 73 کیلو و 148 گرم تریاک که در صندوق عقب و زیر صندلی ها جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین ادامه داد: در این رابطه 3 سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

كشف 16 دستگاه وسيله نقليه مسروقه،عملكرد نوروزي پليس شاهين شهر 

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر از كشف 16 دستگاه وسيله نقليه شامل انواع خودرو ،موتورسيكلت و دوچرخه مسروقه با تلاش ماموران انتظامي شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علي صادقي" با اعلام اين خبر اظهار داشت: ماموران انتظامي شهرستان در قسمت هاي مختلف با انجام ماموريت هاي متنوع و گسترده خود در ايام نوروز 1400موفق شدند تعداد 10 دستگاه خودرو مسروقه، 4 دستگاه موتورسيكلت و 2 دستگاه دوچرخه مسروقه را كشف و تحويل مالباختگان دهند.

وي در ادامه افزود: به لحاظ اجراي طرح هاي مختلف نيز در سطح شهرستان به وِيژه اجراي طرح هاي امنيت اجتماعي و اخلاقي ، طرح برخورد با سوداگران مرگ در مناطق حاشيه اي شهرستان نيز در ايام تعطيلات نوروزي رضايتمندي بالاي مردمي را در پي داشته است .

فرمانده انتظامي شاهين شهر در پايان خاطر نشان كرد : ضمن قدرداني از تعامل خوب شهروندان با پليس در شناسايي و کشف جرم، از آنان خواست هر گونه انتقاد و پيشنهاد خود را از طريق تلفن 197 دفتر نظارت همگاني پليس با خادمان خود در نيروي انتظامي، در ميان بگذارند.

طرح دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در اصفهان 

گروه استان ها_اصفهان_جانشین انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری 68 نفر از معتادان و خرده فروشان مواد مخدر در اجرای این طرح خبر داد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس،سرهنگ "بهزاد ثابت راسخ"جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اعلام خبر اظهار داشت:در راستای اجرای طرح دستگیری خرده فروشان وتوزیع کنندگان مواد مخدربه منظورارتقاء سطح امنیت عمومی طرح دستگیری خرده فروشان در دستور کار پلیس اصفهان قرار گرفت.

وی بیان داشت: در این راستا کلیه کلانتری ها با هدف پیشگیری از وقوع جرایم با رویکرد انتظامی بخصوص درنقاط جرم خیز،آلوده و کانون های جرم درسطح شهرستان حضور و با استفاده حداکثری ازظرفیت اقدام به اجرای این طرح کردند.

این مقام مسئول گفت: در اجرای این طرح 35 نفر معتاد ،33 نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و 10.35 گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان با بیان اینکه کلیه متهمان با تشکیل پرونده روانه مراجع قضایی شدند ،گفت:یکی از اولویت های این فرماندهی برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر است افزود :در این راستا و هدف تمام توان خود را به کار گرفته ایم .

کشف153 دستگاه وسيله نقليه مسروقه در اصفهان 

گروه استان ها _اصفهان_ جانشين انتظامي شهرستان اصفهان از کشف 153 دستگاه وسيله مسروقه و بازگرداندن آنها به مال باختگان در نوروز 1400 توسط ماموران این فرماندهی خبر داد. 

سرهنگ "بهزاد ثابت راسخ" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس بیان داشت: در راستاي اجراي طرح نوروزي با هدف پيشگيري از سرقت که در مناطق جرم خيز با گشت هاي محسوس و غير محسوس  توسط  ماموران فرماندهی انتظامي شهرستان اصفهان صورت گرفت 112 دستگاه خودروی سواری و 41 دستگاه موتور سيکلت مسروقه کشف شدند.

وي با بیان اینکه با اجراي اينگونه طرح ها سارقان در سال 1400 دیگر در امان نخواهند بود افزود: اجراي طرح نوروزي در راستاي افزايش ضريب امنيت محله هاي اصفهان تاثير بسزايي در کاهش جرائم داشت و سير نزولي جرائم را رقم نیز زد.

جانشین انتظامی شهرستان اصفهان خاطر نشان کرد: يکي از مواردي که در پيشگيري از سرقت وسايل نقليه نقش مهمي ايفا مي کند پارک وسايل نقليه در نقاط خلوت و در حاشيه هاي بدون تردد است و  از شهروندان می خواهیم که به توصيه هاي پليسي و هشدارهاي انتظامي توجه کرده و خودروهاي خود را به سيستم هاي بازدارنده از سرقت مجهز کنند.

سرهنگ ثابت راسخ  با اشاره به اينکه تمام وسايل نقليه مکشوفه فاقد سيستم ايمني مناسب بودند بيان داشت سارقان در بازجويي هاي پليسي يکي از موارد پيش برد عملي ساختن نقشه ي خود را نبودن وسايل بازدارنده خواندند.

توقیف 7 تن و 500 کیلو مرغ زنده در "کاشان" 

گروه استان ها_اصفهان_ جانشین انتظامی استان از توقیف همزمان 2 دستگاه کامیون که به صورت غیرقانونی 7 هزار و 500 کیلو مرغ زنده حمل می کردند، در "کاشان" خبر داد. 

سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان کاشان حین کنترل یکی از محورهای اصلی مواصلاتی این شهرستان به 2 دستگاه کامیون حامل مرغ زنده مشکوک و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: این خودروها در مجموع 7 تن و 500 کیلو مرغ زنده را به صورت غیرقانونی بارگیری و قصد انتقال آنها را به یکی از شهرستان های همجوار داشتند که هر 2 کامیون توقیف شدند.

جانشین انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه مرغ ها طبق دستور قضائی به کشتارگاه انتقال داده شدند، ادامه داد: در این خصوص 2 راننده دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر از شهروندان خواست، هر گونه موضوع در خصوص احتکار یا قاچاق ارزاق عمومی مردم را از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات قانونی لازم در اسرع وقت انجام شود.#

دسته بندی: اجتماعی

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید