یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری هفته نامه سیبه » اخبار » آخرین وضعیت پروژه متروی بهارستان/ آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۲۵۰ تخت‌خوابی از سال ۱۴۰۱

آخرین وضعیت پروژه متروی بهارستان/ آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۲۵۰ تخت‌خوابی از سال ۱۴۰۱

0
379
کد خبر: 33
10 of 3,527











مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان مطرح کرد؛

Inbox






maryam momeni <mismaryammomeni@gmail.com>

Fri, Dec 17, 2021, 5:06 PM




to me


آخرین وضعیت پروژه متروی بهارستان/ آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۲۵۰ تخت‌خوابی از سال ۱۴۰۱


مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان گفت: هزینه اجرایی احداث بیمارستان در این شهر ۵۰۰ میلیارد تومان برآورد شده که با عزم موجود امیدواریم تا اواخر بهار سال آینده عملیات اجرایی آن را آغاز کنیم.
محمدرضا احمدی در نشستی با خبرنگاران، اظهار کرد: بهارستان از سه نقطه به کنارگذر شرق متصل می‌شود، اما ورودی این شهر از سمت قلعه شور نیاز به اصلاح هندسی دارد.

وی با اشاره به پروژه مسکن ملی، افزود: در اراضی فاز چهار بهارستان پروژه سه هزار و ۵۰۰ واحدی مسکن ملی در بهارستان اجرا خواهد شد که با صدور پروانه ساختمانی، عملیات اجرایی آن آغاز شده و به سرعت در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان خاطرنشان کرد: پروژه مسکن ملی در بهارستان از یک ماه پیش آغاز شده است و تلاش می‌کنیم در زمان مقرر تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

وی با اشاره به پروژه متروی بهارستان، گفت: زیرسازی متروی بهارستان تقریباً به پایان رسیده که برای تکمیل ایستگاه آن ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

احمدی با بیان اینکه از ۱۵ کیلومتر مسیر متروی بهارستان، ۵.۵ کیلومتر در حریم شهر اصفهان قرار دارد و شهرداری این کلانشهر باید دو ایستگاه طراحی شده در محدوده خود را احداث کند، ادامه داد: اگر مدیریت کلان استان و مدیریت شهری اصفهان علاقه‌مند به تکمیل این پروژه هستند و تمایل دارند ۱۵ کیلومتر به مسیر قطار شهری اصفهان اضافه شود، باید آستین همت بالا بزند.

وی ادامه داد: پروژه متروی بهارستان ۱۲ تا ۱۸ ماه آینده به لحاظ فنی و به شرط تأمین منابع آماده بهره‌برداری است و برای انجام ۶۰ درصد ریل‌گذاری آن قرارداد پیمانی منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان با بیان اینکه احداث بیمارستان در بهارستان دغدغه ۳۰ ساله مردم این شهر بوده است، گفت: بسیاری از دستگاه‌های متولی بنا بر اقتضائات منابع مالی به موضوع احداث بیمارستان ورود نکردند، اما در حال حاضر تعامل لازم بین استانداری و دانشگاه علوم پزشکی و نماینده اصفهان در مجلس شکل گرفته و پیروی آن تفاهم نامه‌ای بین شرکت عمران و دانشگاه علوم پزشکی مبادله شد.

وی گفت: پس از دریافت مجوزهای لازم از وزارت بهداشت، شرکت عمران شهر آمادگی تأمین زمین ۳۰ هزار مترمربعی برای بیمارستان ۲۵۰ تخت‌خوابی بهارستان را دارد که بر اساس یک توافق مقرر شده است ساختمان بیمارستان توسط شرکت عمران شهر جدید بهارستان احداث و توسط دانشگاه علوم پزشکی تجهیز شود.

احمدی تصریح کرد: هزینه اجرایی احداث بیمارستان در بهارستان ۵۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است که با عزم موجود امیدواریم تا اواخر بهار سال آینده عملیات اجرایی آن را آغاز کنیم.

وی با اشاره به فرونشست زمین در بهارستان، گفت: خوشبختانه با توجه به اینکه در بهارستان استحصال آب غیرمتعارف نداشتیم و حتی قنوات این شهر در حال احیا است، شهر در معرض پدیده فرونشست زمین نیست.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان ادامه داد: برای احداث ساختمان جدید آتش‌نشانی با برگزاری مناقصه، پیمانکار انتخاب کردیم و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد؛ احداث این پروژه حدود ۱۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. 




دسته بندی: اخبار

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید