شنبه، 15 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری هفته نامه سیبه » اجتماعی » آیا شهردار نجف‌آباد قربانی بازی‌های سیاسی خواهد شد؟

آیا شهردار نجف‌آباد قربانی بازی‌های سیاسی خواهد شد؟

0
307
کد خبر: 140


همبن دوسال پیش بود که شورای شهر نجف‌آباد با ۷ رأی موافق از مجموع ۹ رأی حاضر ، عبدالرسول امامی را با پشتوانه‌ای ارزشمند از تجربه و سال‌ها فعالیت مطلوب در مناطق و سازمان‌های متنوع شهرداری اصفهان به‌عنوان شهردار نجف‌آباد برگزید. و نشان داد از همان ابتدای کار، برگزیده عمل خواهد کرد.

 آیا شهردار نجف‌آباد قربانی بازی‌های سیاسی خواهد شد؟

به گزارش خبرنگار ما: عبدالرسول امامی، شهردار نجف‌آباد با مدارج عالی تحصیلی و تجاربی که در اصفهان به‌دست آورده بود، توانست تنها در مدت  دو سال بسیاری از مشکلات لاینحل شهر نجف‌آباد را به انضمام کارهایی نو به انجام برساند.

دیدارهای مردمی او نیز پیوندی مستحکم به وجود آورد تا باردیگر مردم بتوانند در شهری زندگی کنند که متولیان آن را دوست داشته باشند و در این میان پرسنل زیرمجموعه نیز در مناطق شهر توانستند با تأسی از  شهردار فضای خوبی را برای تعامل با ارباب‌رجوع فراهم کنند.

خوشبختانه در این راه، شورای شهر نیز با حمایت‌های همه‌جانبه خود توانست محیطی را فراهم کند تا شهردار بتواند بدون دغدغه از سنگ‌اندازی‌های رایج، هرچه بهتر به خدمات و ارتباطات متقابل مردم و شهرداری استحکام بیشتری ببخشد.

۱۴۷ پروژه که بعضی از آنها در حد پروژه‌های بزرگ کلانشهرهای کشور است در مدت تصدی ایشان بر شهرداری نجف‌آباد به سرانجام رسید.

از همه مهم‌تر، کسانی که با بافت بومی، سنتی و متجدد شهر نجف‌آباد حتی برای اندکی  آشنایی داشته باشند، به‌خوبی می‌دانند که کار و فعالیت در این شهر باید با ظرافت خاصی همراه باشد.

نجف‌آباد پیوسته در خط انقلاب بوده و یکی از شهرهایی است که از قبل از انقلاب پایگاهی  برای دگراندیشی بوده و امروز ثمره آن دگر‌اندیشی را در فعالیت شورای شهر و منتخب آنها یعنی شهردار، می‌توان به وضوح دید.

اخیرا زمزمه‌هایی در رسانه‌ها پیچیده که شورای شهر نجف‌آباد در اقدامی شگفت‌انگیز تصمیم به خودزنی گرفته است. خودزنی از آن جهت که تغییر شهردار و پس گرفتن رأی و دادن رأی به فردی دیگر از حقوق مسلم و از آسان‌ترین کارهایی است که در یک شورا انجام می‌شود. اما اگر دوستان ما در شورای شهر به یک نکته مهم عنایت می‌فرمودند شاید در تصمیم خود عجله نمی‌کردند؛ اگر فرد انتخابی شورا به جای شهردار فعلی نتواند آن‌گونه که قبلی انجام وظیفه کرده، وظایف خود را به انجام برساند، شورا زیر سوال خواهد رفت و اگر بتواند بسیار قوی‌تر از شهردار فعلی (که  برحسب تجربه تعویض مدیران در شهرداری،  بسیار بعید است) عمل کند. آن‌وقت بازهم شورا زیر سوال خواهد رفت که شما انتخاب‌کنندگان منتخب ما چرا ضعیف عمل کردید؟

در حالی‌که اگر شهرداری را که انتخاب کرده‌اید و می‌دانید در بسیاری از فعالیت‌ها در خدمت مردم و هماهنگ با شورا عمل کرده است، شاید بن بریدن بهترین تشبیهی باشد که برای این اقدام می‌توان به کار برد.

در شهری که دانشمندان نام‌آور و بزرگی از آن به دنیا معرفی شده‌اند، انتخاب اصلح، بهترین سلاحی است که به‌دست منتخبان آن شهر است می‌توانند رو به پیشرفت شلیک کنند یا رو به خود؛ انتخاب با شوراست که دست به سیاستی هوشمندانه بزند یا درگیر بازی‌های سیاسی شود!!

دسته بندی: اجتماعی / اخبار ویژه

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید