یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری هفته نامه سیبه » اخبار » همشهریان، چشم بینای مدیریت شهری در مناطق و محلات شهر باشند ترک عرضی خیابان بزرگمهر، ارتباطی با فرونشست زمین ندارد

همشهریان، چشم بینای مدیریت شهری در مناطق و محلات شهر باشند ترک عرضی خیابان بزرگمهر، ارتباطی با فرونشست زمین ندارد

0
697
کد خبر: 36


 شهردار اصفهان گفت: همشهریان اصفهانی مشکلات و مسائل موجود در مناطق و محلات شهر را به دقت رویت نموده و از طریق سامانه تلفنی137 با مدیریت شهری در میان بگذارند.

علی قاسم زاده، در ارتباط زنده رادیویی با برنامه "سلام اصفهان"، ضمن تبریک سال نوی میلادی به هموطنان مسیحی و ارامنه اصفهان، اظهار کرد: هفته گذشته دیداری با اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب کشور داشتم که در مجموع، ایشان از شرایط زندگی در شهر اصفهان، رضایت بسیاری داشت و این باعث خرسندی است.

وی پیرامون بروز پیشامدی مبنی بر ترک برداشتن آسفالت خیابان بزرگمهر در مقابل بیمارستان آیت الله صدوقی، بر روی پل زیرگذر شهید آقاخانی که در شبکه‌های اجتماعی نگرانی‌هایی را ایجاد کرده بود، تصریح کرد: لازم است این اطمینان خاطر را به همشهریان عزیز بدهم که با بررسی‌های انجام گرفته و اعلام تیم‌های فنی شهرداری، مشخص شد این درز به طور معمول، در اثر انقباض و انبساط‌های فصلی در زمستان و تابستان، بر روی پل‌ها پیش می‌آید و موضوعی نیست که باعث نگرانی همشهریان عزیز شود. 

شهردار اصفهان با بیان اینکه در حال برنامه ریزی روی بودجه سال 1401 شهرداری هستیم، ادامه داد: با توجه به این موضوع از همشهریان عزیز درخواست می‌کنیم اگر مشکل حادی در محله یا منطقه خود دارند، این موضوع را به اطلاع شهرداری برسانند تا برای بررسی و رفع آن، تلاش شود.

وی خاطرنشان کرد:هر چند تیم های فنی و کارشناسی ما از همه مناطق سرکشی می کنند اما گاهی ممکن است مشکلاتی از منظر تیم های کارشناسی پنهان بماند که همشهریان می توانند از طریق سامانه 137 این موضوعات را به اطلاع شهرداری برسانند تا شاهد رفع آن مشکل از طریق پیش بینی بودجه و اقدامات موثر باشیم.

 

 

دسته بندی: اخبار / اجتماعی / فرهنگی

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید