یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری هفته نامه سیبه » اقتصادی » مدیرعامل اتحادیه دامداران استان اصفهان خبرداد: تولید شیر خام در استان اصفهان معادل ۱۷ استان کشور است

مدیرعامل اتحادیه دامداران استان اصفهان خبرداد: تولید شیر خام در استان اصفهان معادل ۱۷ استان کشور است

0
252
کد خبر: 153

 

  به گزارش پایگاه خبری سیبه نیوز، مدیرعامل اتحادیه دامداران استان اصفهان بیان کرد: اصفهان رتبه نخست کشور را در تولید شیر خام دارد و تولید شیر خام در این منطقه معادل ۱۷ استان کشور است. حسن جعفری در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع ترویج فواید مصرف شیر و تأثیر آن بر کاهش عوارض ناشی از عدم مصرف این ماده حیاتی.

حسن جعفری در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع ترویج فواید مصرف شیر و تأثیر آن بر کاهش عوارض ناشی از آلودگی هوا و افزایش سلامت جامعه با بیان اینکه اصفهان در تولید شیر خام کشور رتبه نخست را دارد، گفت: بخشی از شیر تولیدی اصفهان به ۱۰ استان کشور از جمله تهران، مازندران، مرکزی، قم، خوزستان، فارس، البرز، خراسان رضوی و چهارمحال و بختیاری ارسال می‌شود.

وی افزود: در استان اصفهان اکثر گاوداری‌های صنعتی و دانش آنها باعث افزایش تولید شیر و ارتقای کیفیت آن در استان شده است.

این مقام مسئول در ارتباط با قیمت شیر افزود: در کشور قیمت شیر خام تابع مقررات تنظیم بازار است بطوریکه از ابتدای امسال هر کیلو شیر خام بر مبنای چربی ۳.۲ دهم ۱۵ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

مدیرعامل اتحادیه دامداران استان اصفهان بیان کرد: تامین علوفه دامداری‌های اصفهان با وجود خشکسالی از استان‌های غربی کشور از جمله خوزستان و فارس تامین می‌شود

دسته بندی: اقتصادی

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید