شنبه، 15 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری هفته نامه سیبه » فرهنگی » تاکید نماینده ولی فقیه دراستان اصفهان بر الگوگیری صحیح از آموزه های دینی و سیره بزرگان و مشاهیر گذشته در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

تاکید نماینده ولی فقیه دراستان اصفهان بر الگوگیری صحیح از آموزه های دینی و سیره بزرگان و مشاهیر گذشته در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

0
318
کد خبر: 143


حامد علامتی مدیر عامل ، محمد رضا کریمی صارمی معاون تولید و مهدی آقا یاری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با حضرت آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، حضرت آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار و نشست با مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن ارائه مطالبی در مورد اثرات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خانواده و جامعه اظهار کرد: تاکید بر اجرای برنامه ها و فعالیت های صحیح کانون بر مبنای نیاز جامعه و الگو گیری از آموزه های دینی و گذشتگان است و امید است با تولید محتوای ارزشی مثل همیشه در جهاد تبیین موفق باشید .

قدمت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان به 60 سال می رسد.

مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور نیز در این دیدار گفت: قدمت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان به 60 سال می رسد و پس از انقلاب اسلامی با رویکرد اسلامی ایرانی کار خود را ادامه داد و اکنون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منشأ خدمات بسیار ارزنده‌ای می‌باشد و مقام معظم رهبری از همان ابتدا کانون را مورد توجه قرار داده اند.

ایشان در ادامه گفتند: ما باید در دل کودکانمان با ابزار هنر و ادبیات بذر ایمان بکاریم. وی افزود: کتاب بستر تمام امور کانون است و کتاب ها متناسب با شرایط سنی بچه ها از ۴ سال تا ۱۵ سال نوشته شده است که امسال برای کودکان زیر ۴ سال هم ورود کرده ایم .

علامتی با بیان اینکه قرآن مبنای قصه گویی در کانون است ؛ تصریح کرد: بیش از ۶۰ فعالیت در کانون تعریف شده است که همه بر مبنای کتاب هستند و هنرهای تجسمی ،فیلم و انیمیشن نیز از فعالیت های دیگر کانون می باشد   . علامتی با اشاره به کمبود نیرو و امکانات اشاره کرد و گفت: کانون با این حداقل ها توانسته به کودکان و نوجوانان خدمات خوبی ارائه کند . وی با بیان اینکه دشمن روی کودکان و نوجوانان ما سرمایه گذاری کرده است و تنها با ابزار هنر می توان کودکانمان را تربیت و با دشمن مبارزه کنیم، در همین راستا فیلم پویانمایی «بچه زرنگ» از تولیدات کانون پرورش فکری به عنوان بهترین فیلم انیمیشن مورد استقبال قرار گرفته است.

مدیر عامل کانون افزود:  در سه بخش از جمله کتاب؛ سینما ، تئاتر و انیمیشن تولیدات خوبی داشته ایم و در حوزه بازی و اسباب بازی نیز اقدامات شایسته ایی انجام گرفته است.

دسته بندی: فرهنگی

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید