جمعه، 7 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری هفته نامه سیبه » اجتماعی » امام خمینی (ره) و شهدای قیام 15 خرداد42 شناسنامه و هویت انقلاب هستند

امام خمینی (ره) و شهدای قیام 15 خرداد42 شناسنامه و هویت انقلاب هستند

0
347
کد خبر: 110

به گزارش پایگاه خبری سیبه نیوز،فرمانده انتظامی استان در پیامی ضمن تسلیت سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی و قیام پانزدهم خرداد سال 1342، امام خمینی (ره) و شهدای قیام 15 خرداد را شناسنامه و هویت انقلاب عنوان کرد. 

سردار" محمدرضا میرحیدری" در پیامی سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد 1342 را تسلیت گفت. در این پیام آمده است.

« درود و رحمت بیکران خداوند بر امام خمینی (ره)، معمار کبیر انقلاب اسلامی و عبد صالحی که از هیچ کس و هیچ جیزی به جز خدا نترسید و با توکل بر قدرت لایزال الهی توانست یک ملت را به سرمنزل مقصود رهنمون ساخته و از سایه ظلمت رهایی بخشد.

امروز قریب به 45 سال است که از برکت وجود امام خمینی (ره) نه تنها ملت بزرگ و مقاوم ایران اسلامی طعم آزادی و استقلال را چشیده و از زیر سلطه ستم نظام های استکباری و استبدادی رهایی یافتند بلکه ملت های مظلوم و مسلمان منطقه و جهان هم انگیزه ای دوچندان پیدا کرده و یکی پس از دیگری بر ظالمان و ستمگران و دولتمردان دیکتاتور زمان خود چیره شدند .

امروز وظیفه همه ماست که با توکل بر خدا و تقویت روح اخلاص و همبستگی حرکت عظیمی را که امام بزرگوار آغاز کردند را ادامه دهیم و بنابر وصیت بزرگی که به ما کرد نگذاریم تا این انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان بیفتد.

نيمه خرداد همچنين ياد آور قيام خونين مردم ایران در 15 خرداد سال 42 است كه به عنوان يكي از رويدادهاي جاودان و تاثيرگذار در شكل گيري انقلاب اسلامي مردم ايران به شمار مي رود و از اين قيام مي توان به عنوان ريشه انقلاب اسلامي ياد كرد كه به دست پير مراد انقلاب در سرزمين ايران آبياري شد و سرانجام در بهمن 57 به ثمر رسيد.

بی تردید امام خمینی (ره) و شهدای قیام 15 خرداد 42 شناسنامه و هویت انقلاب اسلامی هستند و امروز ما به عنوان وارثان اين ميراث گرانبها ضمن تجديد بيعتي دوباره با مقام معظم رهبري (مدظله العالی) اعلام مي کنیم كه با جان و دل از آرمان هاي بلند و ارزشمند انقلاب امام خميني (ره) و شهدای گلگون کفن ایران عزیز پاسداري کرده و از هيچ كوششي در اين راه دريغ نخواهيم ورزيد.

اين جانب ضمن تسليت سالگرد ارتحال امام خميني (ره) و گراميداشت ياد و خاطره شهداي قيام 15 خرداد از مردم استان و كاركنان خدوم و خانواده بزرگ کارکنان پليس اصفهان دعوت مي كنم در مراسم هايي كه به اين مناسبت برگزار مي شود شركت كرده و يك بار ديگر پايبندي خود را به آرمان هاي بلند بنيانگذار جمهوري اسلامي و شهداي ايران اسلامي به رخ بكشند.

در پايان موفقيت همگان را در ادامه اين راه بزرگ در ظل توجهات حضرت ولي عصر(عج) تحت زعامت مقام معظم رهبري حضرت آيت اله امام خامنه اي (مد ظله العالي ) از خداوند منان مسئلت دارم.»

دسته بندی: اجتماعی

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید