رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان خبر داد:
ثبت بیش از ۳۱۶ هزار پیام در سامانه ۱۳۷ از ابتدای سال جاری تاکنون
رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان از ثبت بیش از ۳۱۶ هزار پیام در سامانه ۱۳۷ از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: در حال حاضر ۹۰۰ زیرگروه ثبت پیام در سامانه ۱۳۷ اصفهان وجود دارد و ۱۰۹ دسته واحد اجرایی برای پاسخگویی به شهروندان تعریف شده است.
به گزارش پایگاه خبری سیبه نیوز ، محمدتقی رفیعی رئیس اداره ی ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان ، با بیان اینکه مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان توسعه خدمات سامانه سی.آر.ام را در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: همزمان با این توسعه، اعتماد شهروندان به ۱۳۷ نیز سبب تغییر حدود وظایف این سامانه و آشنایی بیشتر مردم با این راه ارتباطی شهرداری شده است، بهنحوی که شهروندان میدانند هیچ پیامی در این سامانه بدون پاسخ نمانده است و در صورتی که منجر به اقدام نشود، بهصورت شفاف دلایل آن بازگو میشود.
وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از ۳۱۶ هزار پیام در سامانه ۱۳۷ ثبت شده است، اضافه کرد: آنچه برای مجموعه ارتباطات مردمی شهرداری بسیار اهمیت دارد، حفظ و ارتقای سرمایه اجتماعی شهرداری اصفهان است، بنابراین تمام فرایندها و طرحهای جاری این مجموعه با هدف صیانت از جایگاه شهر و شهرداری تعریف و اجرا میشود.
رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان یکی از مزیتهای مهم ۱۳۷ اصفهان را پویایی آن در رویارویی با نیاز بهروز شهروندان دانست و افزود: افزایش زیرگروههای ثبت پیام در سامانه و واحدهای پاسخگو به این پیامها نشان از توسعه خدمت پاسخگویی در شهرداری اصفهان است. چنانکه در حال حاضر ۹۰۰ زیرگروه ثبت پیام در سامانه ۱۳۷ وجود دارد که ۳۱۷ زیرگروه آن در چهار سال اخیر ایجاد شده است.
وی اضافه کرد: ۱۰۹ دسته واحد اجرایی نیز برای پاسخگویی به شهروندان تعریف شده است که ۷۸ دسته واحد اجرایی که زیرمجموعه معاونتها، مناطق، سازمانها، شرکتها و مدیریتهای شهرداری هستند، در چهارسال اخیر شکل گرفته است.
رفیعی با بیان اینکه فراگیری خدمات سامانه ۱۳۷ بسته به تنوع نیازها و نوع درخواستهای مردم تعریف شده است، گفت: مدیران شهری در گزارشهای خود میتوانند بسته به هر زیرگروه، وضعیت اقدام واحدهای اجرایی و میزان رضایت شهروندان از عملکرد آن واحد را بسنجند. همچنین براساس اطلاعات مکانی ثبت پیام در سامانه ۱۳۷، فراگیری خدمت پاسخگویی در تمام نقاط شهر اتفاق افتاده و آگاهی و دسترسی ساکنان مناطق مرکزی و پیرامونی شهر به خدمات این سامانه وجود دارد.
وی با اشاره به انتخاب اصفهان به عنوان دبیرخانه ارتباطات مردمی مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور، عملکرد یکپارچه در دریافت مطالبات مردم را زمینه افزایش رضایتمندی آنها برشمرد و افزود: همواره تاکید شده است که مدیریت شهری با پرهیز از اقدامات موازی، تقویت سامانه ۱۳۷ را باهدف فراگیری خدمات و افزایش رضایت مردم دنبال کند.
آدرس کوتاه خبر: