یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری هفته نامه سیبه » اقتصادی » فولاد مبارکه موفق به دریافت تندیس زرین برای پنجمین بار شد

فولاد مبارکه موفق به دریافت تندیس زرین برای پنجمین بار شد

0
122
کد خبر: 171


بیست و یکمین دوره اعطای جایزه ملی تعالی سازمانی  با حضور مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، مدیران ارشد و مدیران تعالی شرکت‌های سرآمد ایرانی، در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، این دوره از جایزه ملی تعالی سازمانی در حالی برگزار شد که ستاره اصلی رویداد گروه فولاد مبارکه بود.

فولاد مبارکه بار دیگر با موفقیت در استقرار مدل تعالی سازمانی توانست برای نخستین بار در کشور از سطح ۷۰۰ امتیاز تعالی سازمانی عبور کند و برای پنجمین بار تندیس زرین تعالی سازمانی را از آن خود کند. تاکنون هیچ شرکتی در طول ادوار گذشته موفق به دریافت این امتیاز نشده است.

همچنین در بیست و یکمین دوره جایزه تعالی سازمانی ۹ شرکت گروه فولاد مبارکه موفق شدند جزو شرکت‌های برتر در جایزه ملّی تعالی سازمانی قرار گیرند.

در این رویداد شرکت فولاد هرمزگان به‌عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه فولاد مبارکه موفق به کسب تندیس بلورین برای سومین بار شد.

شرکت‌های ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، فولاد سنگ مبارکه و ایریسا توانستند برای اولین بار تقدیرنامه چهار ستاره دریافت کنند.

شرکت فولاد سنگان موفق به دریافت تقدیرنامه سه ستاره، شرکت تأمین و فرآوری مواد معدنی فولاد مبارکه و هلدینگ فولاد متیل نیز موفق به کسب تقدیرنامه دوستاره و شرکت فولاد تاراز چهارمحال و بختیاری و شرکت توکاریل نیز موفق شدند تقدیرنامه یک ستاره این رویداد ملّی را از آنِ خود کنند.

گفتنی است پیشینه مدل تعالی سازمانی در ایران به سال ۱۳۸۲ بازمی‌گردد و امسال ۲۱ دوره از برگزاری این جایزه می‌گذرد؛ فولاد مبارکه در ۱۴ دوره این رویداد شرکت کرده که در سال ۱۳۹۱ برای نخستین بار موفق به کسب تندیس زرین جایزه ملی تعالی سازمانی شد و پس‌ازآن نیز در سال‌های ۱۳۹۳، ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰، تندیس زرین این رویداد را از آن خود کرد.

دسته بندی: اقتصادی / اخبار ویژه

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید