سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری هفته نامه سیبه » اقتصادی » مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران مدیریت شعب استان اصفهان خبر داد: پرداخت تسهیلات بدون ضامن برای اولین بار در کشور

مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران مدیریت شعب استان اصفهان خبر داد: پرداخت تسهیلات بدون ضامن برای اولین بار در کشور

0
293
کد خبر: 135


اصفهان پایگاه خبری سیبه : بانک قرض الحسنه مهر ایران مدیریت شعب استان اصفهان بدلیل استقبال چشمگیر مردم در بخش رشد منابع موفقیت های چشم گیری به دست آورده  است

نشست خبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران استان اصفهان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با اصحاب رسانه برگزار شد.

 رضا اسفندیاری با بیان اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایران در شانزدهمین سال فعالیت خود اولین و بزرگ‌ترین بانک قرض الحسنه کشور محسوب می شود،گفت: در حال حاضر این بانک با ۵۳۰ شعبه در سراسر کشور ، ۲۹ شعبه در استان اصفهان ، ۱۴ شعبه در شهر اصفهان و ۱۵ شعبه شهرهای اطراف اصفهان در حال فعالیت می باشد.

وی در ادامه بیان کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران مدیریت شعب استان اصفهان بدلیل استقبال چشمگیر مردم در بخش رشد منابع موفقیت های چشم گیری به دست آورده  است  .

اسفندیاری به رشد ۲۲ درصدی مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان در سال جاری اشاره کرد و افزود: استقبال بی نظیر مردم از خدمات این بانک نسبت به سایر شبکه های بانکی کشور حاکی از عملکرد خوب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان است.

وی، تعداد مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران در سطح استان اصفهان را در سال گذشته بیش از ۷۸۰ هزار نفراعلام کرد و افزود: در سال جاری ۲۰۰ هزار نفر به این رقم اضافه شد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان گفت: در سال گذشته  ۱۵۸ هزار فقره وام به ارزش ۸۸ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است و در ۶ ماهه سال جاری ۶۶ هزار و هشتصد   فقره وام پرداخت شده که قدر مطلق پرداختی ۴۲ هزار و ۲۲۶ هزار میلیارد ریال بوده است .

وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات بدون ضامن یکی از خدماتی است که برای اولین بار توسط بانک قرض الحسنه مهرایران در استان اصفهان ارائه شده است، ادامه داد: افرادی که در اعتبار سنجی بانک مرکزی جزو گروه های  AوB  باشند می توانند بدون داشتن ضامن وام دریافت کنند که در همین راستا سال گذشته ۳۶ هزار فقره وام بدون ضامن به ارزش ۱۴ هزار میلیارد ریال و  در ۶ ماهه سال جاری ۱۸ هزار و ۳۳۸ فقره   وام به ارزش۱۱ هزار و پانصد میلیارد ریال پرداخت شده است.

اسفندیاری تصریح کرد: درصد مطالبات افرادی که وام بدون ضامن دریافت کرده اند نسبت به سایر وام گیرنده ها بهتر است.

وی اعلام کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان ضمن حفظ شعب و نیاز مردم سعی کرده است از نظر فضا و جانمایی ،نوسازی هایی انجام دهد ضمن اینکه با تمام توان در حال ساخت و ایجاد زیر ساخت های الکترونیکی هستیم .

رضا اسفندیاری خاطر نشان کرد: تعداد افتتاح حساب های آنلاین بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان در سال گذشته ۴۹۶ هزار فقره بوده و در ۶ ماهه سال جاری ۷۱ هزار افتتاح حساب آنلاین انجام گرفته است.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهانگفت: حدود ۴۰ میلیارد تومان هزینه در جهت افزایش ظرفیت زیر ساخت ها هزینه شده است   و تمام اختلالات که به دلیل افزایش مشتریان بوده است  طی یک ماه آینده حل خواهد شد .

وی عنوان کرد: در راستای حمایت از تولید داخلی با اجرای طرح «کالا کارت» از تولید حمایت کردیم به این صورت که تسهیلاتی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود و متقاضی با استفاده ار کالا کارت می تواند کالای مورد نیز خود را خریداری کند که این طرح به رونق تولید کشور نیزکمک می کند.

اسفندیاری با اشاره به اینکه در اجرای تبصره ۱۶(فرزندآوری و ازدواج) خوب عمل کردیم، گفت: سال گذشته در زمینه تسهیلات فرزندآوری   هزار و ۲۰۰ فقره وام به ارزش ۴۸۳ میلیارد ریال ، ودر زمینه تسهیلات وام ازدواج در سال جاری ۳۹۰  فقره وام به ارزش ۴۶۸میلیارد ریال از سوی این بانک پرداخت شده است.

وی در ادامه به پرداخت تسهیلات درجهت اجرای تبصره ۱۶ بیماران صعب العلاج اشاره کرد و افزود: در سال گذشته هزار و ۲۰۰ فقره وام به ارزش ۳۸۵ میلیارد ریال  و در سال جاری ۲۹۰ فقره وام به ارزش ۱۱۷ میلیارد تومان پرداخت شده است.

رضا اسفندیاری افزود: در راستای انجام مسئولیت اجتماعی بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان حدود ۱۹۰ فقره وام به افراد تحت حمایت بهزیستی به ارزش ۱۷۱ میلیارد ریال پرداخت کرده است .همچنین در اجرای تبصره ۱۶ استانداری  در سال گذشته ۵۳۰  فقره وام اشتغال به ارزش ۵۴۲ میلیارد ریال و در سال جاری ۳۰۶  فقره وام به   ارزش ۳۸۹ میلیارد ریال پرداخت شده است.

مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان تصریح کرد: در غالب اجرای تبصره ۱۸ در سال جاری ۴۸۰۰ میلیارد ریال  بودجه برای بنیاد برکت ، سازمان بهزیستی و کمیته امداد در نظر گرفته شده که از این مبلغ ۴۳۷ میلیارد ریال برای بنیاد برکت و۱۶۰۰ میلیارد ریال برای مددجویان کمیته امداد و ۳۳۲ میلیارد ریال برایافراد تحت پوشش اداره کل بهزیستی ابلاغ  در حال پرداخت است.

وی به اجرای طرح مهریار توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح در جهت پرداخت حقوق سازمانهای دولتی و غیر دولتی از طریق بانک قرض الحسنه مهر ایران است که با اجرای این طرح و مشارکت در آن امتیاز پرداخت وام برای پرسنل شرکت ها و سازمان های طرف قرارداد در نظر گرفته می شود.

کمترین معوقه در کل شبکه بانکی کشور را داریم

رضا اسفندیاری در پاسخ به سوال خبرنگار جارچی اخبار در ارتباط با معوقه های بانکی بیان کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان آسان‌ترین روش اخذ ضمانت را در کل کشور دارد و کل معوقات شبکه بانکی در کشور  ۴۱ دهم درصد است که استان اصفهان در کل شبکه بانکی کشور با دو دهم درصد ،کمترین معوقه  را دارا است .

وی درباره یکی از اقدامات مهم در سال های اخیر که توسط بانک قرض الحسنه بانک مهر ایران در استان اصفهان انجام شد، اشاره و تصریح کرد: تاثیر گذاری وام های قرض الحسنه در اقتصاد جامعه و برپایی سنت قرض الحسنه و برکات مهم آن بود و اینکه دیدگاه مردم نسبت به بانک قرض الحسنه عوض شد .

مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان گفت: هدف گذاری و چشم انداز ما این است که جزو ۵ بانک برتر کشور شویم .

دسته بندی: اقتصادی

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید